Linear workflow și Gamma în 3DsMAX

Linear workflow și Gamma în 3DsMAX

Astăzi, la categoia Freebies, vă punem la dispoziție un scurt tutorial oferit de partenerul nostru Viscorbel ce conține tehnici de lucru Linear și ponturi pentru setări Gamma în 3DsMAX.

Post original

Au fost ceva cereri în ultima vreme pentru un astfel de tutorial , dar niciodată nu am reușit să îl pun cap la cap. Din fericire Ismail Rebbane s-a oferit să scrie un articol și să explice acest subiect.

Linear Workflow și Gamma vă permite să procesați texturi , culorie si lumini într-un mod corect din punct de vedere matematic. Nu are nimic de -a face cu creativitate sau arta , este doar o chestiune de lucru cu matematica corectă.

Din păcate nu putem evita acest aspect!

Dacă aveți de obicei un colț întunecat , texturi și culori care nu se aproprie de materialul de referintă, sau dacă dublarea intensității luminii pentru a face scena mai luminoasă nu duce la nici un rezultat, atunci un mod de lucru linear este ceea ce îți lipsește.

După ce urmăriți tutorialul de mai sus veți avea o înțelegere completă a fluxului de lucru linear, Gamma și cum să-l configurați corect, pornind de la 3ds Max, Vray și în cele din urmă în Compositing ( Photoshop , After Effects , Nuke ).

Sursă articol: viscorbel.com ©

Traducere și adaptare: redschool.ro

0
Send a Message
Ne pare rau! Nu suntem online momentan. Lasa-ne un mesaj si te vom contacta in cel mai scurt timp posibil.
Your name
* Email
* Describe your issue
Login Chat
Intrebari? Suntem aici. Trimite-ne un mesaj!
Your name
* Email
We're online!